9.decembrī DVV pedagogi tika pulcināti uz pedagoģisko sēdi “Līderības un inovāciju kultūra skolā.”
Sēdes ievaddaļā skolas direktors I.Zučiks informēja par aktuālajiem jautājumiem, iepazīstināja ar akreditācijas komisijas ieteikumiem skolas darbības pilnveidošanai, aktualizēja pēdējo statistiku par izglītojamo skaitu skolā.
Sēdes otrajā daļā pedagogi iesaistījās darbnīcu darbā, apgūstot jaunus MI rīkus, metodiskos paņēmienus, iepazīstot satrptautiskajos projektos gūto kolēģu pieredzi. Skolotājiem bija iespēja izvēlēties kādu no 7 piedāvātajām darbnīcām:
– “Inovāciju izmantošana diferencēta mācību satura veidošanā” (I.Zučiks),
– “Izglītojamo tekstpratības pilnveides uzdevumu izveide, izmantojot MI rīkus” (D.Zahareviča),
– “Digitālo rīku un MI izmantošana valodu apguvē” ERASMUS+ projekta pieredze (D.Streikuse, O.Aširova),
-“Digitālie rīki sadarbībai, saziņai, radošumam un kritiskajai domāšanai” ERASMUS+ projekta pieredze (A.Šaraka, E.Stašāne),
-“Inovatīvas MI pieejas teksta radīšanas un pārveides mācīšanā jaunākajiem skolēniem” (M.Barakate, L.Vasiļjeva),
-“Mācāmies valodu kā svešvalodu” ERASMUS+ projekta pieredze (A.Streikuse, I.Barkāne),
– “Kā ar vizuāliem rīkiem strukturēt stundu un noturēt skolēnu uzmanību” (I.Ivana).
Pēc darbnīcu nodarbībām skolotāji pulcējās kopējai atgriezeniskajai saitei, kas apliecināja, ka mūsdienu stunda var būt par inovāciju platformu, kas padara mācību procesu efektīvāku un daudzveido skolotāja sniegumu stundā.
